At home...and mixed feeling... | Wonderful motherhood
Wonderful motherhood

Wednesday, June 13, 2012

At home...and mixed feeling...

Yes right now i'm at home..husband in la la land..while afham tgk karton..alif kat nursery. So far xde tanda alif kena ciken pox..but we're still worried

Believe me for past few days pergi keje mcm melayang2...Standby kot2 nursery suh amik alif. Afham siang husband kata ok, yg x ok malam...ahad mlm isnin hari tu plg worst, every hour he waked up...meraung2 'sakit...sakit..ubat'...and today of course husband sudah capek..and that's why I took el ( my boss already know that any day I will took el)

Hmm...sian tgk afham kena ciken pox, klu alif kena cmne? Sudahlah jarang sakit, sekali dia demam usually nk makan ubat susah, pstu asik nk ngempeng (sakit badan lah lps tu..)

On top of that, yesterday I got suprise by so called promotion tak jadi tiba2 pulak jadik. Blh ke cmtuh? The real part pagi smlm on the way from lrt to office I already feel soooo give up..xlarat dah nk g keje...and hoping that i can resign straight away.doa cpt dpt keje area cyber/ putrajaya/ bangi/puchong/equine ke..Juggling, travelling so on makes me terrible (ok i'm not hot mom, supermom, but worst mom)

Smpi2 boss besar pggl....mention about new org chart and my position remain, but start july will change to "my so called ambition while sweet 15"...erk? Terus blur, and until know I'm still not happy (bkn ke ptt bersyukur kan?) xtau nape...mebi sbb dh rasa cm xlayak kot (ke sbb dpt citer office politics ni?) huhu maybe mixed feeling and soo many worries..

Huhu whatever it is life must go on..take the new position as challenge (plus it will add value to my resume...husband dok kata try, pstu dlm masa yg sama cr gak area2 rumah ni) ...

Okla till then

1 comments:

  1. hanie bleh paham perasaan cmni.susah ble kte ada tanggungjawap lagi besar ni.for sure keluarga lg penting dr keje tp setengah2 bos ni mane dia paham esp klu tak de family lg...

    sabar k.insyaallah ada rezeki keje dekat2 rumah.just keep looking and praying :)

    ReplyDelete

 
Blog Widget by LinkWithin