Tips on buying watches Malaysia | Wonderful motherhood
Wonderful motherhood

Friday, September 12, 2014

Tips on buying watches Malaysia

Holla my readers,

Sorry for my hiatus, been busy with so many things and also fall sick. But for today this entry dah macam ala-ala fashionista. Ok I am not a beauty blogger, not a fashionista, but I believe sharing some useful tips on buying watches Malaysia.
 
Hai, cantik tak jam saya?


Selain daripada baju dan tudung yg sedondon, kasut dan handbang yang bersesuaian, jam juga adalah aksesori dan pelengkap bagi pemakaian sehari-hari.

Lagipun lebih senang mengetahui waktu dengan memakai jam dan dalam masa yang sama ianya juga aksesori bagi lelaki mahupun wanita.

Dengan pilihan pelbagai jenama dan pilihan koleksi dari puluhan hingga ribuan ringgit, adakalanya proses membeli jam menjadi leceh lebih-lebih lagi sekiranya anda seseorang yang mementingkan stail.

So here some tips on buying watches Malaysia
•           Pertama yang anda harus tahu adalah apakah jenis jam tangan yang anda mahukan. Jam tangan jenis analog? Atau mungkin digital?
•           Kedua, pilih pula tali jam atau strap yang sesuai dengan kehendak anda.
•           Kemudiannya lihat pada harga. Bagi sesetengah orang harga adalah amat penting kerana kebiasaannya pembelian itu pasti mengikut bajet yang sedia ada.
•           Jangan segan atau takut untuk minta bantuan pembantu jualan agar dapat mencuba dahulu jam tersebut. Ini adalah sangat penting untuk mengetahui sama ada jam itu berfungsi dengan baik sepenuhnya atau tidak.
•           Lihat pula pada rekaan dan kemasan reka bentuknya. Pilih jam tangan dengan rekaan yang paling sesuai dengan cita rasa dan personaliti anda.
•           Ambil jam dengan jenama yang sudah terbukti menawarkan koleksi Watch Malaysia yang terbaik. Jam tangan yang tahan lama adalah satu bentuk pelaburan dan dapat digunakan dalam tempoh yang lama.
•           Bagi mereka yang suka melakukan aktiviti lasak dan menjalani corak kehidupan yang aktif sudah pasti mahukan jam yang kalis air. Oleh itu periksa apakah ciri-ciri lain yang boleh memberikan kelebihan seperti jangka hayat bateri yang tahan lama contohnya.


Good news for those that looking for watch Malaysia online with the best price, you can get it through ZALORA Malaysia. You can browse their watch Malaysia collection anytime anywhere 24/7! 

Lai lai lai..jam lelaki ada, jam perempuan ada


You can get a watch from ZALORA as cheap as RM29.00 (exclude delivery) and they have wide collection for you to choose. The guideline above will be very useful especially if you are looking for a new watch or perhaps buying watch as present for someone special.

Yup, ZALORA not only selling clothes and shoes, but also watch!

Jom cuci mata...some of watches Malaysia that you can find at ZALORA.






For more information, ongoing promotions and cuci-cuti mata on watch Malaysia, bolehla ke ZALORA 

Psst...I found this girly watches at ZALORA..macam cantik je macam comel je...macam nak beli je :) ada promo lagi tu



0 comments:

Post a Comment

 
Blog Widget by LinkWithin