Thank you | Wonderful motherhood
Wonderful motherhood

Friday, May 22, 2009

Thank you

I am very pleased and touched since even tho, here not so much comments..but I know at least some bloggers become my follower and link to their blog....and at least I know there is some readers here

Even after this if I dun write about wedding ~ klu ade pun maybe xle bnyk mana, jgnla pulak tidak sudi menjenguk ke sini...kerana for sure I will write other things that related to life after marriage ~ once you’ll become puan you will know what I mean ~ even I think it is super hectic men-adjustkan diri anda.....

From deepest of my heart, thank for all the readers...dan maafkan sy andai tidak menjenguk dengan kerap kepada yg link kepada sy ~ but at least u r linked here..hehe itulah gunanyer referer.org


Ghee..so inilah kaler tema perkahwinan saya.....purple wedding theme




Gambar selanjutnya akan dipost secepat mgkin, kerana sesi memilih gambar untk dipaparkan di sini sedang dilakukan...

Kelewatan juga berlaku kerana kesibukan encik2 tukang gambar Rafi & Sakif from magicclickers... - sy br dapat the whole package last week yer..

but dun worry it wont take too long and I promised that I will post it not in collage type ok? ~ untk keselesaan mata anda juga kan.....



inilah kegilaan sy di wktu lapang ~ encik suami jgnla stress....br seminggu dpt album....xpuas belek setiap inci lagi ok?

1 comments:

 
Blog Widget by LinkWithin