I love festive seasons | Wonderful motherhood
Wonderful motherhood

Friday, February 12, 2010

I love festive seasons




I love festive seasons because….

I will get festive gift from office..plus early release (eg christmast, new year eve)...

But, for this CNY no such gift..[heard that no such budget..uwa....mengidam nih]

However still today early release [unexpected..since most of Chinese dh pun masing2 amik cuti]...yeay..since I still can tawaf2 JJ..[walaupun letih....]

Some even said that I will not around in office after CNY...I do not have any idea yet....[bersalin awal pun bkn leh tau kan???]

Opss..before I forgot, untuk sesi2 basuh2 brg2 baby.... baju bajan, blanket and so on [previous entry], I do not use any detergent....just rendam sekejap dalam air, pastu bilas dan spin dlm washine machine, jemur, dan lipat...no nappikleen use..if u asked me my personal opinion...baju bajan tu xdelah kotor pun sbb xde pun baby2 yg test2 baju tu pun, but of course banyak tangan dh pegang2....so just basuh...remove all kuman2 ke hape2 ke...[cahaya matahari terik dh cukup la...so make sure timing basuh tu time panas terik]...

But for the next2 time [after our baby dh pun lahir] of course will use nappikleen since the clothes might be ada terkena bahan2 kumuhan semulajadi

1 comments:

  1. oohhh, rendam saja ye
    nanti lah..kena tggu wiken yg panas terik
    boleh la membasuh baju bajan tu..
    seronok nyer jadik anak 1st ni
    smua priority jadik milik dia

    ReplyDelete

 
Blog Widget by LinkWithin