Undilah saya ! *updated* | Wonderful motherhood
Wonderful motherhood

Friday, March 11, 2011

Undilah saya ! *updated*

*this is sticky post, for new entry pls scroll down*



Hi auntie2/ uncle2

Sempena bulan kelahiran saya ini, saya nk mintak tolong auntie2/uncle2 sekalian...saya bukan nak hadiah birthday sbbnya ibu dan ayah tak de pun nak buat party..Saya nak mintak tolong auntie2/ uncle2 vote saya..bukan AFundi Afham...tapi like Afham

Ibu dah register saya masuk Contest Baby Manja Round 3 (26 Feb - 25 Mar 2011).

So apa yang auntie2/ uncle2 perlu lakukan ialah :-

Langkah 1 : Pastikan auntie2/ uncle2 ada fb..*ibu kata muka buku, fesbuk* Saya tahu auntie2/ uncle2 yg baca entry ni sure ada fb, malah amat menggemarinya, betul tak?

Langkah 2 : Like Baby Manja Fans Club - http://www.facebook.com/babymanjafansclub

Langkah 3 : Lawatlah link di sini. *ramai tau join*


Langkah 4 : Auntie2/ uncle2 kena cari gambar saya dan "like"..undi dibuka sehingga 25 Mar 2011. Pastikan "like" saya di sini sebelum tarikh tutup


Oh ya sebelum terlupa ibu pertaruhkan gambar saya yang ini.. Comel tak? *hihi ada comot2 sikit makan biskut*

Peserta no 32

Auntie2/ uncle2 undilah saya agar saya berpeluang untuk menang hadiah2 yg menarik.

Oh ya kalau dh undi auntie2/ uncle2 boleh jugak tinggalkan komen di sini *sekurg2nya ibu tahu..mana tahu nanti lain kali nak mintak tlg ibu vote blhla dia votekan*

Sebelum itu saya nak ucapkan tenkiu kat cikde sbb promote di sini

Babai..jgn lupa like saya..Nanti kalau menang saya bagitau ye

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Widget by LinkWithin