Sharing my news : Bad and good | Wonderful motherhood
Wonderful motherhood

Thursday, November 1, 2012

Sharing my news : Bad and good

Quick update..share the bad one first

I have tonnes of things to do..of course normal account closing, but at the same time need to do "administrative things" time2 ni lah nk update bagi template cantik2 bagi proper sume paham tgk..

Homaigod...pening tau lps tu ada tukar sana sini, buat handover, nk kena buat simple documentation so on

BUT...the good one

Insya Allah right after Awal Muharram, I will start my new "baby" ^_^ . Not that I am pregnant with no 3 (tggu bg Afham Alif besar dl la kan..bg laluan those yg still masih 1 anak), BUT a new job!

Sayang2kan anak, tinggal2kan bonus (sob xsempat dapat bonus co skrg..tp xtau la klu2 co baik hati nk bg..terima jelah)

Pray for smooth sailing on everything.

Will update later once when I have time

(update sbb dh stress xtau nk buat mana satu dulu...meja dh xrupa meja..penuh ngan kertas bagai..pstt sharena kita dah searea opis..klu p shaftsbury boleh la rojer den..kot2 leh join..haha masuk keje pun xtau culture sana cmne)

1 comments:

  1. shaftsbury? homaiii..sgt dekat dgn mu opis tuw ^___^

    ok nti roger2 yer. lama x jumpe nie...best bestt =)

    all the best okay!

    ReplyDelete

 
Blog Widget by LinkWithin