Mother's day | Wonderful motherhood
Wonderful motherhood

Thursday, May 16, 2013

Mother's day

I knew this is considered late, but I must post this entry because Afham wish me "Selamat Hari Ibu"

On Sunday morning, we watched Wazup Ceria (Astro Ceria), and Mia Sara was talking something like this " Selamat pagi kwn2, buat yang dah bangun tu jangan lupa ucap selamat hari ibu kepada ibu masing2"

Of couse masa tu Afham tgh depan tv...suprisingly tiba2 dia pusing kepala toleh kat myself dan cakap "Selamat Hari Ibu"

Melted....hehe pstu lps tgk citer Mama I Love You..dia gi nyanyi "Selamat Hari Ibu" tp bunyi cam lagu besday (erm jgn konpius plak birthday ibu bulan ni jugak)

Xde celebration pun...sbb mlm tu husband kata nk banjer kek secret recipe, but end up lepas keluar afham muntah dalam kereta..terus balik rumah

But the next day, husband bought cheese cake..Nom nom nom sedap...ilebiu abg!


Boria di hari ibu


0 comments:

Post a Comment

 
Blog Widget by LinkWithin